loading...
تنهایی های من
تنها بازدید : 12 شنبه 20 آبان 1391 نظرات (0)

Fereydoun   AloneBoy.com I Love You دانلود آهنگ “دوست دارم ، دوست دارم” فریدون آسرایی

دانلود آهنگ زیبا و عاشقانه “دوست دارم ، دوست دارم” از فریدون آسرایی

دوست دارم دوست دارم
دوست دارم دوست دارم

قد تموم آدما
قد تموم عاشقا

دل بردی و پنهون شدی
دل بردی و پنهون شدی

از من چرا ای بی وفا
از من چرا از من چرا

عاشق شدم عاشق شدم
عاشق شدم عاشق شدم

از چشم من پنهون نشو
از چشم من پنهون نشو

تنها شدم تنها شدم
تنها شدم تنها شدم

تنها نرو تنها نرو
تنها نرو تنها نرو

پر می کشی تا آسمون
من خسته بی بال و پر
پر می کشی تا آسمون
من خسته بی بال و پر

روزی که برگردی دگر
از من نمی بینی اثر

روزی که برگردی دگر
از من نمی بینی اثر

روزی که برگردی دگر
از من نمی بینی اثر

دوست دارم دوست دارم
دوست دارم دوست دارم

قد تموم آدما
قد تموم عاشقا


برای دانلود با لینک مستقیم کلیک کنید :
دانلود آهنگ “دوست دارم ، دوست دارم” فریدون آسرایی | حجم = ۳/۴۸ مگابایت | مدت = ۳/۴۶ دقیقه | فرمت فایل = mp3

 دانلود آهنگ “دوست دارم ، دوست دارم” فریدون آسرایی

منبع:سایت     aloneboy.com  

                                            برگرفته از:وبلاگ   رویای تنها

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 572